Ψηφιακό Πελατολόγιο – 2025
Οι νομοθετικές αλλαγές συνεχίζονται! Εντός του αμέσως επόμενου χρονικού διαστήματος πρόκειται να τεθεί σε Εφαρμογή η υποχρεωτική τήρηση Ψηφιακού Πελατολογίου από τις Επιχειρήσεις σε απευθείας διασύνδεση με την ΑΑΔΕ. Πρόκειται να επαναφέρει την λειτουργία του παλαιότερου “Βιβλίου Πελατών” σε μια σύγχρονη – ψηφιακή μορφή.
Το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι ένα εργαλείο που καταγράφει αυτόματα τον αριθμό των πελατών κάθε επιχείρησης και συγκρίνει αυτά τα δεδομένα με τις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών που εκδίδονται. Το νέο επαγγελματικό πελατολόγιο θα τηρείται ψηφιακά και η παρακολούθηση από την ΑΑΔΕ θα γίνεται Οnline, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διασταυρώσεων και συγκρίσεων με ομοειδείς επιχειρήσεις. Η αλλαγή αυτή βρίσκεται ήδη σε στάδια ολοκλήρωσης για τις Εφαρμογές Τεχνολογίας Pegasus και πρόκειται να εφαρμοστεί με τον πιο σύντομο, απλό και εύχρηστο τρόπο.
Ποιους αφορά η αλλαγή;
Το Ψηφιακό Πελατολόγιο θα αφορά άμεσα μία μεγάλη γκάμα επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Σε πρώτο στάδιο θα εφαρμοστεί για επιχειρήσεις που σχετίζονται με οχήματα όπως: Parking, Συνεργεία αυτοκινήτων, Φανοποιεία, Βουλκανιζατέρ, Πλυντήρια αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα οι επιχειρήσεις αυτές θα καλούνται να καταγράφουν πληροφορίες όπως: αριθμός κυκλοφορίας οχήματος, κατηγορία οχήματος, είδος εργασίας κ.α. Σε δεύτερο στάδιο θα ενσωματωθούν στη νομοθετική αλλαγή επιχειρήσεις όπως: Γυμναστήρια, Catering, Γιατροί κ.α.